onsdag 20 juli 2011

Nr: 330

Lag Tönt når nya höjder av töntighet: vi satt på en uteservering igår och diskuterade våra Hemköpkort, huruvida man kan koppla dom till samma konto (det kan man, på nåt sätt). Man bah skäms lite, eller vad säger ni? Nåja, jag tröstar mig med att vi i alla fall inte är som dudesen bredvid oss som hälsade varandra med hig fives. Klarar inte dudes. Orka.

Innan blev jag så illa berörd av dagens Sommar-program på radion att jag, för att komma över hemskheten som heter Coldplay, har maratonlyssnat på Veronica Maggio . Varför gillar folk Sommar och varför, oh varför grymma värld, envisas alla med att spela Coldplay? Hatar Coldplay, de är världens sämsta band tätt följda av The Killers. Mein Gott vad dom suger.

Utöver det dricker jag te och läser en bok jag lånade av modern igår, en KBT-bok om övervikt, typ "Gå ned i vikt med KBT". Alltså det sista jag behöver är väl att gå ned i vikt, men jag tänkte att den kunde vara bra ändå, när man vill "förändra sitt ätbeteende" som det så fint heter. Ja jisses.

Inga kommentarer: