måndag 25 juli 2011

Nr: 331

Det enda bra med att fredagens klippning gick åt fanders och att jag ser för jävlig ut: jag fick det incitament jag behövde för att gå på diet. Man kan inte ha asansfult hår OCH vara lite tjock, det går inte. Eller, jag är ju inte tjock men jag har noll och inga konturer i ansiktet och det enda som hjälper är att vara smal, då får jag lite karaktär i alla fall.

Och när vi nu talar om mat, dagens måltider får avgjort tummen ner. Havregröt som luktade hundmat. Kallt ris med svamp från igår, direkt ur burken. Två korvbröd med tabasco, senap och bostongurka. jag är inte helt nöjd, om man säger. Och då gillar jag ändå gröt, rester och korvbröd.

Flytten går förhoppningsvis av stapeln till helgen. Nu står det lådor överallt och jag liiiiider av stöket så det finns inte. Älskar dock min packning, innan ryckte jag på axlarna och öste ned lite kläder ovanpå porslin i en låda. Det ska gå. Frågan är bara hur mycket som är helt när jag kommer fram.

Inga kommentarer: