söndag 31 juli 2011

Nr: 337

Vi flyttade igår. Bästa flytten någonsin, tog typ tre timmar i fredags och två timmar igår, sen var vi klara. Mina systrar alltså, det finns inget dom inte fixar. En körde flyttbil, den andra dirigerade packningen och lyftandet. Och bar så att svetten rann. Vad skulle jag göra utan dom?

Vi började dagen med att dricka te på balkongen. Sen hittade vi en liten katt i huset mitt emot, den satt i sitt fönster och spanade på något på gården. Då blev jag jätteglad, en ny kattkompis att prata med, yeay! Nu kommer jag att sitta och spana efter den jämt, jag älskar katter.

2 kommentarer:

Annis sa...

Världens smidigaste flytt, tyckte till och med att det var lite roligt. Dock känner jag att jag måste be om ursäkt för svettdroppandet. Skyller på kraftig luftfuktighet.

Anonym sa...

...Har du lagt av med bloggandet eller vad är det frååååågan om?
Dör lite varje gång (läs: 2-3ggr/dag) jag går in o kollar om det dykt upp något nytt inlägg :(