måndag 24 oktober 2011

Nr: 373

Inledde veckan med ett besök hos min terapeut. Efter att ha bokat nytt möte så sa hon "Jaa men vi har ju tid kvar, är det något annat du vill prata om?" varpå jag sa att "Jooo jag tycker ju ofta att jag är ful fet och äcklig" och hon riktigt sken upp och bah "Men det är kan vi arbeta vidare med nästa gång", haha. Gött mos.

Dagens älsk: Musse som när han väckte mig vid sjusnåret, innan han gick till jobbet, sa "Och så får du leta sen för det finns lite plugg-gottis gömt till dig någonstans". Jag bah "Oh var? Vad?". Vaken på en gång. Sen hittade jag en liten skål med chokladhjärtan, punschpraliner och sura nappar. Golle. Bara dörför måste jag ju pluga också. Så det gör jag. Jag skrivör och är viktig. Men ändå, så jäla skämsigt det känns att prata om sig själv som vore man en viktig forskare. Dör lite på det. Jämrans metodkapitel.

Inga kommentarer: