torsdag 2 februari 2012

Nr: 431

Syrran och jag promenixade på stan igår. Dumt nog gick vi inom en skoaffär. Tittade på reahyllan. Hittade ett par döfina pjuck. Kom på den briljanta idén att dela på dom. Så nu har vi delad vårdnad! Det bästa med det är, som jag sa, att jag kan säga till Musse att syrran köpte dom och att jag bara lånar dom, och att hon kan säga till sin karl att hon lånar dom av mig. Så himla gött.

Inte för att Musse bryr sig och jag gör såklart vad jag vill med mina pengar och det finns ingen som gör av med mindre pengar är vad jag gör, det kan jag gå ed på, men ändå, jag är inte bekväm med att handla saker. Tycker att det är dåligt. Känner mig dålig när jag gör det. Om det inte är på Humana, på Humana får jag handla hur mycket jag vill. Älskar. Bästa affären i Malmö. Jag är inne där så ofta att jag snart skäms lite, dom tror väl att jag inte har något liv. Vilket är sant i och för sig, det har jag inte, men det behöver ju inte dom veta.

Inga kommentarer: