måndag 13 februari 2012

Nr: 444

Idag omregistrerade jag mig förresten på uppsatskursen, så att jag är inskriven när jag lägger fram uppsatsen. (När? Om!) Mona på expen försitter ju aldrig ett tillfälle, så hon bah "Du har varit inskriven på den tre terminer redan...". Jag bah "Säg nåt jag inte vet". Eller nej det sa jag ju inte, jag log och sa "Jaa det har jag" med mitt klatschigaste tonfall. I alla fall, nu är jag rädd för att det kommer att gå troll i uppsatsarbetet, som om jag har tagit ut allt i förskott med den här jämrans registreringen. Det är inte lätt att vara dum i huvudet.

Och för den som undrar hur det går med den där föresatsen att INTE bli en fettis så kan jag meddela att jag, as I write, äter rester av gårdagens kaka som jag fick med hem från modern. Jomen.

Inga kommentarer: