fredag 17 februari 2012

Nr: 455

Läget idag: sämre än igår. Är så sjuuuukt ful att jag tackade nej till en vernissage idag med hänvisning till det. Tanken på att ta mig samman, klä på mig och gå ut, den gjorde mig helt matt. Geht nicht. Är också så sjuuuuukt dum i huvudet och världsadålig och urkass på allt att det finns inte. Och ledsen.

Vill inte, vill inte, vill inte åka på helgens bröllop. Sitter bara och hoppas att Musse ska säga att "Vi skiter i det va? Jag ringer och säger att vi har blivit sjuka!". Åh vad jag vill det, men det kommer han ju klart inte att göra. Det nästa bäst alternativet vore om jag faktiskt blev sjuk på riktigt, men med tanke på att jag inte har varit sjuk de senaste åren så lär det ju inte hända. (En bra sak med att inte ha ett jobb eller alls umgås med folk, man blir inte sjuk. Look for the silver lining och allt det där liksom.) Men jag orkar inte umgås och vara trevlig med en massa släktingar och jag behöver skriva på det jävla möget till uppsats eftersom jag ska skicka in ett utkast nästa vecka. Sån jävla ångest. Hinna skriva klart den och planera "bröllopet" och fixa allt som ska fixas, gud får lite härdsmälta känner jag.

Inga kommentarer: