onsdag 29 februari 2012

Nr: 471

Helt ärligt, jag blir lite ledsen och funderar över vad det är för folk jag är vän med på Facebook när det enda som sysslas med är att lägga upp spexiga bilder eller kloka sentenser. Alltså lolcats kan jag leva med, jag är själv en återfallsförbrytare vad gäller trams och ytligheter, det inser ni ju alla givetvis, men ni kommer aldrig att höra mig erkänna att jag även delar med mig av deviser som "Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain". Gode moses nej. På allvar, mitt liv blir lite sämre när jag intet ont anande kollar Facebook och konfronteras med dylikt skräp. Det är väl bara en tidsfråga tills John Lennons berömda livscitat dyker upp i nyhetsflödet. Just say no, people. You can do it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där visheten om att dansa i regnet stod i min jobbkalender i förra veckan. Så din facebookbekant har kanske snott raden från sin Business-jobbkalender ;)

Mary sa...

Där ser man, det är ju möcket möjligt. Vad står det mer för spännande i jobbkalendern? Och var får man sådana?