torsdag 1 mars 2012

Nr: 472

Just nu gråter jag för att jag är så jävla ful. Glöm det där med sidbenan på passbilden, dubbelhakan är det enda alla kommer att se ändå. På pass och id. I fem jävla år. Fy fan jag är så groteskt ful så det finns inte. Det är tragiskt att jag tror att smink gör någon skillnad, jag skäms ju för hur ful jag är. Det är innerlig tur att jag aldrig kommer att få barn, för jag hade ju aldrig klarat det utan att bli kalasfet, det fattar ju alla.

I alla fall en sak mindre för syrran att göra på bröllopsdagen - ta bilder. Den som tar upp en kamera kommer att dö.

2 kommentarer:

B sa...

Nu blir jag faktiskt lite arg på dig Mary. Du är ungefär den vackraste människovarelse som jag någonsin sett, du är så jävla skitsnygg! SLUTA NU!!!

(but I know the feeling)

(still, TRO MIG, jag menar det, du är helt FANTASTISK)

Mary sa...

Fast helt ärligt, vänta tills du ser bilden. Syrran var med och hon var också lite i chock och sa idag att "Alltså den bilden, det var det värsta jag sett. Hur kan dom få göra så?". Hon envisas dock med att jag inte ser ut så, så ja får väl tro på henne. Men jag lovar, jag kommer att tvinga dig att glo på mitt pass när vi ses!