torsdag 1 mars 2012

Nr: 473

Och en annan sak, jag blir så jävla arg på Musse när han försöker vara snäll och släta över och säga att "jag är vacker i verkligheten". Tror han att jag är dum? Bara för att han är blind så innebär det inte att jag är det. Herre. GUD.

Kommer ju onekligen att bli svarta kläder till det jämrans eländesbröllopet, eftersom allt annat är fetande. Hela jag är fetande, men kom igen, man får göra sitt bästa. Är för övrigt inte ett dugg sugen på några festligheter. Känns bara jobbigt och tråkigt och betungande. Hade jag tyckt att ordet "blä" anstår en vuxen kvinna hade jag använt det. Det gör jag dock inte så jag nöjer mig med att säga att Mary inte är road. Kommer uppmuntra alla att gifta sig som två kompisar gjorde, i hemlighet i Köpenhamn med två vittnen som sen skickades ut på stan med fickpengar så att brudparet kunde fira ifred. Varför, varför bestämde inte vi oss för det?

Idag på Facebook såg jag någon som skrev *leende* i en statuskommentar. Något gick sönder i mig när jag såg det, jag lovar.

Inga kommentarer: