lördag 31 mars 2012

Nr: 494

Alltså nu har jag läst igenom opponentens kommentarer och gode tid jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är så mycket ointelligent och ogenomtänkt kritik och i princip säger han att uppsatsen är "vinklad" och att jag bara återger mina egna åsikter och jag bah dånar lite. Det bästa är att han skrev på FB igår att "Vill du diskutera mer så finns jag här" och dum som jag var accepterade jag hans vänförfrågan i morse innan jag hade läst hans trams, det ångrar jag ju bittert nu. Och jag velar mellan att säga hur jävla fel han har (givetvis inte i dom orden) och att ignorera honom eftersom hans åsikter betyder absolut nada. Men liksom, han ska fan inte komma här och komma. Och det kanske absolut värsta, han skriver i sin lilla text att det finns några stavfel, men att "på nittio sidor får man räkna med det". Gud så storsint. Det finns inga stavfel. Mary does not do stavfel. Däremot fanns där typ tre slarvfel, som att ett t saknades i ett ord. Sånt händer! Detta kommer då från någon som inte ens kan stava rätt på namnet på disciplinens främsta företrädare. A bit rich att klaga på mig då, tycker jag. Bitch please.

Blev sjukt sur på Musse också eftersom han inte förstår varför jag blir upprörd, han bah "Ja tycker du ska släppa det nu". Återkom när du har slitit och ett miffo inte ens kan läsa innantill eller förstå vad det är han läser. Inte okej.

Inga kommentarer: